Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:56:49+01:00
Reforma walutowa (powstaje złoty)
Powstanie Centralnego Okręgu Przemysłowego
Utworzenie Funduszu Pracy
Zbudowanie Gdyni
Reforma rolna
Powstanie Polskiej Akademii Umiejętności
Utworzenie Biblioteki Narodowej
Zwiększenie liczby szkół
Produkcja samolotów RWD
Twórczość Reymonta, Żeromskiego, Leśmiana, Tuwima, Szymanowskiego
Powstanie Pen Clubu
Pokonanie sowietów
Powstanie wielkopolskie

65 4 65
):
dziękuje
(:
XD UCZĘ SIĘ NA KARTKÓWKE Z TEGO XD!
2010-03-03T19:05:24+01:00
Własne wojsko
kilku świetych
elektryczność
telefony-podłączęnia
audycje radiowe
podzialm państwa na województwa
nowi prezydenci
nagrody nobla w kilku dziedzinach literatury i nauki
46 3 46