Odpowiedzi

2010-03-03T14:56:59+01:00
Ogłoszenie
Sprzedam dom na ulicy strasznej 1/5 za 50 tysięcy złotych. W domu straszą duchy i odrazu mówie że nie sprzedałbym go gdyby nie te duchy. Mój numer telefonu 507298345.
3 4 3
2010-03-03T14:57:58+01:00
Ogłoszenie!!!
Sprzedam dom jedno rodzinny w Gdańsku ul.Bajeczna 12. Dom ma pewne usterki np. są w nim duchy.Numer telefonu 876345017. Cena do uzgodnienia.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:58:02+01:00
Ogłoszenie!
Przy ul. Bananowej 13 stoi dom na sprzedaż. Informujemy wszystkich chętnych, którzy chcą go kupić, dom ten jest bardzo stary, w dość złym stanie, a w dodatku w nim straszy. Prosimy o przemyślenie swojej decyzji raz jeszcze.
Burmistrz miasta.

chyba o coś takiego chodziło.;)
5 3 5