Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T14:58:57+01:00
3. Rozszerz ułamki : 5/9=20/36, 7/12=21/36, 4/18=8/36, 3/4=24/36, 1/2=18/36, 2/3=21/36 tak , aby mianownik był równy 36.
3. Skróć ułamki : 9/15=3/5, 6/8=3/4, 10/25=2/5, 25/75=1/3, 16/40=2/5
16/36=4/9, 60/100=3/5, 70/210=1/3, 14/42=1/3, 51/153=1/3

16 4 16
Chyba z 1/2 to ci nie wyjdzie wiesz nie umiesz liczyć a jak umiesz to mi je rozbisz nap. 3/4=3•9
4•9 =27/36
2010-03-03T15:00:59+01:00
3. Rozszerz ułamki : 5/9, 7/12, 4/18, 3/4, 1/2, 2/3 tak , aby mianownik był równy 36.

5/9=20/36
7/12=21/36
4/18=8/36
3/4=27/36
1/2=18/36
2/3=24/36

3. Skróć ułamki : 9/15, 6/8, 10/25, 25/75, 16/40
16/36, 60/100, 70/210, 14/42, 51/153

9/15=3/5
6/8=3/4
10/25=2/5
25/75=1/3
16/40=2/5
16/36=4/9
60/100=3/5
70/210=1/3
14/42=1/3
51/153=1/3

18 4 18
2010-03-03T15:02:31+01:00
1] 20/36 21/36 8/36 27/36 18/36 24/36
2]3/5 3/4 2/5 2/3 4/10 4/9 6/10 1/3 1/3 1/3