Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:04:35+01:00
Epitety
sinej
świszczący
ciemne
wilgotnych
ciemny
deszczowyc
ołowiany.
szary

przenośnie
Króluje w mgłach świszczący wiatr
I ciemne chmury pędzi
Zasłony spadły sine,
Porznięte w deszczu pręgi.
Strop niebios ołowiany
Dokoła szum rosnących wód
Głośniej się potok gniewa


uosobienie
Króluje w mgłach świszczący wiatr
I ciemne chmury pędzi.
I dzień, i noc, i nowy wschód
Przechodzą przez odmiany;

dz nas
szum siecze świszcze

10 4 10
2010-03-03T15:04:52+01:00
Epitety:
sinej
świszczący
ciemne
wilgotnych
ciemny
deszczowyc
ołowiany.
szary

przenośnie
Króluje w mgłach świszczący wiatr
I ciemne chmury pędzi
Zasłony spadły sine,
Porznięte w deszczu pręgi.
Strop niebios ołowiany
Dokoła szum rosnących wód
Głośniej się potok gniewa

uosobienia:
Króluje w mgłach świszczący wiatr
Rozpostarł z mgły utkany płaszcz

wyrazy dź.
świszczący wiatr
siecze deszcz
świszcze wiatr