Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:08:02+01:00
Gdy nie będziesz się bił,
Nie będziesz się ze wstydu wiłł.
Będziesz miał dużo luzu, i
Nie kłam ,że masz go za dużo.
Będziesz miał fart i
To nie żart.
Bo jestem przeciwko agresji,
Przemocy i
Presji.
Mam dużo luzu,
Nie zwijam się z wstydu...itp.
3 3 3
2010-03-03T17:13:07+01:00
Nie rób nic głupiego
No i co z tego że mi nie pasuje
Ja zapytam co to jest "AgReSja"
Agresja to cos złego
To co robie
I mnie nic nie obchodzi

Przemoc-morze prowadzic tylko do przemocy
Nigdy nie zapmone tej walki
Powiedziałes że Agresja i Przem oc
To dwa glupie słowa

:)
3 3 3