Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:02:01+01:00
Mojej Ukochanej i troskliwej siostrze Marii, za pomoc w napisaniu tej książki, za jej inspirację i natchnienie we mnie skierowane.


Żeby nie było : Chodzi tu o to, że Ty książkę napisałeś/aś i wręczasz ją siostrze ;)
Pozdrawiam
1 5 1
2010-03-03T15:02:26+01:00
Szanowna Koleżanko!!!
Chciałbym podarwac Ci tą książkę na urodziny z myślą że gdy będziesz ją czyta będziesz pamiętac o mnie. I myślę że to bardzo ciekawa książka i będziesz czyta ją z zachwytem.


Podpis

mam nadzieję że pomogłam

Pozdrawiam;]