Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:19:03+01:00
Bezogoniaste: Grzebiuszka ziemna, Żaba wodna, Ropucha szara, Żaba trawna;
Ogoniaste: Salamandra plamista, Traszka zwyczajna, Traszka grzebieniasta, Traszka górska, Traszka Karpacka;
Pomogłam?
6 3 6
2010-03-03T15:19:12+01:00
Bezogoniaste :
-żaby np żaba trawna
-ropychy np ropucha paskówka
-rzekotki np rzekotka drzewna
-kumaki - kumak nizinny lub górski

Ogonowe:
- salamandry np salamandra plamista
- traszki np traszka grzebieniasta
4 2 4