Odpowiedzi

2010-03-03T15:04:51+01:00

1cm-3 500 000cm
1cm-35 000m
1cm-35km
14*35=490km
Rzeczywista odległośc między miastami jest 490km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:06:24+01:00
1 : 3 500 000
Trzeba skreślic pięc zer
wyjdzie wtedy
1 : 35
czyli jeden centymetr na mapie to w rzeczywistości 35 km
zapisz to tak
1cm------35 km
35* 14=490 km
ODP.Prawdziwa odległośc między dwoma miastami wynosi 490km.
1 4 1
2010-03-03T16:31:14+01:00
Odległośc między miastmi wynosi 490km.