Odpowiedzi

2010-03-03T15:08:30+01:00
Niewiem chyba o to chodzi
- rodzice
- ksiadz
- rodzinstwo
- dziatkowie
-katecheta


-wiara
-chodzenie do kosciola i na katecheze
- oaza
-modlitwa
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-03-03T17:47:46+01:00
Kto:
-Rodzice
-kapłan<ksiądz>
-przyjaciele
-osoby wierzące<nie te co udają że wierzą tylko te co naprawdę wierzą>
-Rodzeństwo
-dziadkowie
-katecheta bądź katechetka<to zależy kto Cię uczy>

Co??
-Modlitwa
-katecheza
-msza Święta
-wiara