Odpowiedzi

2010-03-03T15:09:33+01:00
Http://w629.wrzuta.pl/audio/676cjd6uI3u/bella_s_lullaby

jak na razie tylko to mi przychodzi na myśl. xDD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:12:55+01:00
To tak :
1. - http://www.wrzuta.pl/audio/p0tyn0ifEt/smutna_melodia
2. - http://www.youtube.com/watch gl=PL&hl=pl&v=Wq3YPs8yeM0&feature=related
3. - http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=CkON1sfJFHA
4. - http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=zmbw8OycJrE&feature=related
5. - http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=Y0YgGGkFV50&feature=related
6. - http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=ataQyFHnWZ4&feature=related

/ nie jestem pewna czy to nie jest jakaś zmiana . , bo słuchałam jee bez słów . xd
2010-03-03T17:44:18+01:00
Wpisz sobie m programuie do sciagania - mody-porcelain ; )

fajna, melodijka akurat do prezentacji ;)
tylko jak cos to musisz sobie ja skrocic ;)