Odpowiedzi

2010-03-03T15:08:18+01:00
To zadanie musisz zrobić sama bo nieznam twojej rodziny:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:09:16+01:00
W 1948 roku do szkoŁy uczęszczaŁ mój pradziadek.
SzkoŁa byŁa biedna i bardzo maŁo wyposarzona. MieściŁa się w Sińcu(powiat Kętrzyński,województwo warmińsko-mazurskie).
ByŁa to maŁa szkoŁka ,która 10 lat później zostaŁa zburzona przez demokracje.Przytulna ale zabita deskami szkoŁa.


LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;}
POZDRO =*