Odpowiedzi

2010-03-03T15:09:55+01:00
Czaryy mary....... chce sie zemścic na anicie wiec wiec w mig rożczko załatw to !!! heheh o to ci chodziło??
9 1 9
2010-03-03T15:10:31+01:00
Spał niedźwiedź, spała lama, zima już nie będzie trwała ;)
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:12:21+01:00
Hokus Pokus czysto chcę
Niech się sprząta kiedy śpię .
Hokus Pokus Czary mary
Niech zaklęcie umyje gary ,
Niech się spełnią moje czary ,
I niech czysty będzie dom cały ; )
21 4 21