Odpowiedzi

2010-03-03T15:13:08+01:00
Wodorotlenek potasu
KOH
wodorotlenek żelaza(II)
Fe(OH)2
wodorotlenek glinu
Al(OH)3
wodorotlenek sodu
wodorotlenek wapnia
Wodorotlenek wapniowy




TLENKI
woda (H2O),
krzemionka (SiO2, czyli piasek),
dwutlenek węgla (CO2).
Tlenek ołowiu
2010-03-03T15:13:49+01:00
Ca(OH)₂
Li(OH)
K(OH)
Ba(OH)₂
Mg(OH)₂

tLENKI
AL₂O₃
MgO
CO₂
SO₃
SO₂
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:14:45+01:00
WODOROTLENKI
KOH - wodorotlenek potasu
Zn (OH)₂ - wodorotlenek cynku
Na OH - wodorotlenek sodu
Cu (OH)₂ - wodorotlenek miedzi (II)
Fe (OH)₂ - wodorotlenek żelaza (II)
Mg (OH)₂- wodorotlenek magnezu
Ca (OH)₂ - wodorotlenek wapnia

TLENKI
tlenek węgla CO
dwutlenek węgla CO₂
tlenek potasu - K₂O
tlenek węgla(II) - CO
tlenek glinu - Al₂O₃
tlenek krzemu(IV) - SiO₂
tlenek żelaza(III) - Fe₂O₃
tlenek siarki(VI) - SO₃
tlenek rtęci(II) - HgO
tlenek azotu(I) - N₂O
tlenek wapnia - CaO