Odpowiedzi

2010-03-03T15:15:03+01:00
UWAGA!

Znalazłem klucze w rowie. Jest ich 4 pary. Zawieszone są na srebrnym koluszku. Przyczepiona jest do nich również mały stworek (czy coś takiego;] ). Szczerą osobę proszę do zgłoszenia do mnie mój nr telefonu: 444 656 654 (oczywiście dałam byle jaki), lub proszę zgłosić się do biura rzeczy znalezionych, które znajduje się na ulicy Kopernika 12/15 w ... (miejscowość).
2 3 2
2010-03-03T15:17:05+01:00
No to masz :

Ogłoszenie !!
Proszę się zgłosić po znalezione klucze przy ulicy Kolejowej, będą one w sklepie z gazetami. Właściciela proszę żeby przyszedł o 13:30 ponieważ o 14:00 zamykamy sklep.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:18:00+01:00
UWAGA!!!
Znalazłam klucze na chodniku przy ulicy Kościuszki. Są to klucze od samochodu marki Volkswagen golf. Adres:(podaj swój adres) Kontakt: (podaj swój numer telefonu domowego lub komórkowego)
2 3 2