Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:59:56+01:00
1
a
2⁵*5⁵*5²=10⁵*5² 5 zer
b
2⁶*5³=2³*5³*2³=10³*2³ 3 zera
c
4*5⁵=2²*5⁵=2²*5²*5³=10²*5³ 2 zera
d
2¹⁶*5¹⁰*3⁵=2¹⁰*2⁶*5¹⁰*3⁵=10¹⁰*3⁵*2⁶ 10 zer
e
3⁴*2⁸*5⁶*2³=10⁶*2³*3⁴*2² 6 zer

2
tylko 2 i 4
2, bo w liczniku mamy sumę cyfr 10 i ta liczba nie dzieli się przez9
4, bo licznik to 1 potem zera a na końcu 5, więc nie dzieli się przez6, bo nie jest parzysta
2010-03-03T17:45:11+01:00
1. 5
3
2
10
6
2. 2 i 4

3. a =3
b= 9
c = 4
d= 3
e = 3

4. 5(200) , 2 (500) 4(300) 3 (400)