Odpowiedzi

2010-03-03T15:19:23+01:00
Britain is smaller than Poland.

Czyli musisz ułożyć 5 zdań z przymiotnikami w stopniu wyższym. Czyli na końcu każdego krótkiego dopisz ER, natomiast długiego na początku MORE. Np. Britain is smaller than Poland. Rozumiesz?
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:22:54+01:00
Na przykład:
Nowy Jork jest większy od Warszawy.
New York is bigger than Warsaw.

Matematyka jest trudniejsz niż przyroda
Maths is more difficult than Nature

Kraków jest bardziej interesujący niż Oksford
Cracow is more interesting that Oxford

Moja szkoła jest starsza od mojego domu
My school is older than my house.

wISŁA JEST dłuższa niz tamiza.
The River Wisła is longer than the River Thames
4 5 4