Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:21:00+01:00
W związku z trzęsieniami Ziemi odnotowano bardzo dużo skutków:
-utrata spoŁeczeństwa(miliony ludzi zgineŁo,bardzo dużoo rannych)
-straty matrerialne(majątek ludzi poszedŁ z dymem,miejsca publiczne są zniszczone)
-straty gruntowe(pŁytki Ziemi się rozchodzą)
-meteorolodzy odnotowali że dzień będzie dŁuższy o 0.88s
-Ziemia pochyliŁa się (zmieniŁa się oś Ziemi)


LICZĘ NA NAJLEPSZE! ;}
POZDRO =*
4 5 4
2010-03-03T15:57:22+01:00
W wyniku trzęsienia Ziemi:
-zginęło wiele osób,
-sieroty, wdowy i kaleki,
-zniszczenia dobytku rodzin,
-straty dla miasta,
1 5 1