Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:20:35+01:00
Kochany Panie Boże!
Ty, który zawsze udzielasz pomocy proszącym o nią, który nawet swojego Syna Jezusa Chrystusa wydałeś na nasze odkupienie, proszę Cię, udziel mnie i mojej rodzinie błogosławieństwo zgody i miłości. Daj nam siłę, aby przezwyciężyć intrygi szatana, który wprowadza pomiędzy nas niepokoje, niezgodę i nienawiść.
Amen.
3 2 3
2010-03-03T15:25:53+01:00
Duchu Święty, przyjdź do mojej rodziny i do naszych serc.
O Boże żywy, mocą Twoją świętą
pociągnij nasze serca ku sobie.
Racz nam udzielić roztropnej miłości
i daru świętej bojaźni.
Niech miłość Twoja będzie nam żarem i światłem,
aby każdy ciężar stał się dla mnie lekki.
Święty mój Ojcze i słodki mój Panie.
Wspomóż mnie i moją rodzinę w każdej Twej służbie.
Chryste miłości! Daj miłość i zgodę mojej rodzinie . Amen.
2 3 2
2010-03-03T16:41:14+01:00
Boże chciałabym prosić Cię o zgodę i miłość w mojej rodzinie. Chcę, by moi rodzice już więcej się nie kłócili, a miłość w naszym domu panowała do końca naszego życia. Bardzo Cię proszę o to.
1 3 1