Odpowiedzi

2009-10-20T16:20:31+02:00
Bogate kraje europejskie powinny zamiast organizowania akcji humanitarnych postawić na edukację dzieci Afrykańskich. Cytując mojego pana od geografii: "Co z tego, że dostaną rybę? Im potrzebna wędka".
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • dina
  • Początkujący
2009-10-20T16:25:11+02:00
Zbiórka pieniędzy, żywności, ubrań, licytacje charytatywne itp. Wysyłanie za granicę wolontariuszy - nauczycieli w celu polepszenia edukacji w Afryce.
Budowa domów dla mieszkańców Afryki, polepszenie ich życia poprzez np. lepsze traktowanie, tolerancję.
6 3 6
2009-10-20T17:20:18+02:00
- szezenie edukacji
-pomoc humanitarna
- wysyłanie datków by budowac studnie
- wysłyc lekarzy
3 3 3