Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:18:46+01:00
(2r)²+h²=d²
(2*4)²+8²=d²
8²+64=d²
64+64=d²
d²=128
d=8√2
d - długość przekątnej

Odpowiedz: Długość przekątnej wynosi 8√2
5 5 5
2010-03-03T15:20:42+01:00
S-przekrój osiowy walca
s=2r*h
s=2*4*8=64[cm]
2010-03-03T15:22:49+01:00
R=4cm
śr.=8cm
H=8cm

8^2+8^2=x^2
64+64=x^2
128=x^2
x=8 pierwiastków z 2

Odp: Przekątna przekroju osiowego wynosi 8 pierwiastków z 2