Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:13:41+02:00
Tak, jest potrzebna, ponieważ zawarte są w niej prawa i obowiązki obywatela, a także nakazy i zakazy, które powinni przestrzegać. Dzięki czemu życie w społeczeństwie jest łatwiejsze i bezpieczniejsze jeśli jest zgodnie przestrzegane.
1 5 1
2009-10-20T17:11:04+02:00
Moim zdaniem konstytucja jest potrzebna,gdyż zawarte są w niej bardzo ważne prawa i obowiązki obywateli.