Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:29:42+01:00

Bierzmowanie jest to sakrament, w którym Duch Święty udziela się człowiekowi ochrzczonemu jako Dar.
małżeństwo jest nierozerwalnym związkiem kobiety i mężczyzny poucza nas Biblia, zdrowy rozsądek oraz przyroda, z budową anatomiczną ludzi włącznie.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:30:15+01:00
Małzenstwo to zwiazek 2 ludzi , którzy chca byc z soba az do smierci . A gdy ma sie bierzmowanie Duch Swiety wstepuje w Ciebie.
Grzech lekki jest to taki grzech ktory mozesz wyspowiadać i nie musisz duzo pokutować. np. nie poszedłeś do Koscioła albo nie modlisz sie codziennie
A grzech ciezki rozni sie tym ze musisz bardzo starac sie ,pokutowac, modlic się, przepraszac Boga.Np. gdy facet zdradzi swoja zone