Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:29:20+01:00
Serdecznie zapraszamy nauczycieli wszystkich klas szkoły ... (napiszesz swoją szkołę) na wystawę ... (czegoś tam) ,,Moje miejsce na Ziemi".
Odbędzie się ona dnia 12 marca (piątek) o godzinie 16:00.
Prosimy o przybycie!

Uczniowie klas ... (napiszesz jakich) .
2010-03-03T15:32:00+01:00
ZAPROSZENIE
Mamy zaszczyt zaprosić szanownych nauczycieli i wychowawców na coroczną wystawę ,tym razem pod hasłem
MOJE MIEJSCE NA ZIEMI
która odbędzie się 15 marca br. w Miejskim Domu Kultury w (miasto) o godzinie 15.30
Zapraszamy do podziwiania prac uczniów naszego Gimnazjum
Po wystawie przewidziany poczęstunek

Zapraszamy-samorząd uczniowski