Odpowiedzi

2009-10-20T16:29:49+02:00
Ja znam
Jan Sztaudynger - Wzdycham,Nocleg, Sielanka,Stabilizacja motylka
Jan Kochanowski - Raki
Więcej nie znam :(

37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:40:58+02:00
Leszek Wierzchowski:
Małżeńska matematyka
Przez noc mnożą stosunki,
Przez dzień dzielą rachunki...

Jan Sztaudynger:
Sukcesy
Nigdy mi nie odmówiły
Te, które mi się śniły.

Jerzy Nowiński:
Krasomówca
O aborcji duzo ma do powiedzenia
nie nadajacy sie do zapłodnienia

Ciołkiewicz:
Chętka dzika satyryka
Jeżeli idę na łatwiznę,
na byle gównie się pośliznę,
dlatego życzliwi mi radzą,
bym nie zadawał się z władzą...

Cimek Zbigniew
Paradoks Wolności
Nałóg chytrze wolnością każdego z nas kusi
Ale wolny kto lubi,a nie ten kto musi
64 4 64
2009-10-20T17:00:38+02:00
Leszek Wierzchowski
Echo romansu
Nieraz romans trwa przez chwilę,
A roznosi się na mile...

Jana Kochanowski

Izydor Jan Józef

Jerzy Szulc
Nad poziomy
Podnieśli swój sztandar
Nad głowę wysoko
I spojrzeli w górę…
A tu kij im w oko.

Jan Czarny
53 2 53