Odpowiedzi

2010-03-03T15:34:06+01:00
1Przy przenoszeniu do nastepnej linijki ,nalezynacisnąc ENTER
2.Kropka-Najczęstszym zastosowaniem kropki w piśmie jest zakończenie zdania lub równoważnika zdania. Bywa też często używana do tworzenia skrótów (jednak nie zawsze).
wielokropek-znak interpunkcyjny w postaci trzech umieszczonych obok siebie kropek (…) używany na końcu zdania, dla zaznaczenia fragmentów
przecinek-jest jednym z najczęściej używanych znaków interpunkcyjnych. „Przecina” zdanie, czyli je rozdziela. Może być zastosowany pojedynczo lub podwójnie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:37:46+01:00
Zad 1
należy dzielić wyrazy na sylaby.
zad 2
kropka- kończymy zdanie. zaczynamy ciąg dalszy wypowiedzi, ale z nową myślą
wielokropek- niedokończona myśl, zatrzymujemy się, przemyślamy( zależy od kontekstu zdania)
przecinek- dajemy po niektórych spójnikach, aby wypowiedź nie byla za długa.
2010-03-03T15:38:14+01:00
Zad 2

Przecinek jest jednym z najczęściej używanych znaków interpunkcyjnych. „Przecina” zdanie, czyli je rozdziela. Może być zastosowany pojedynczo lub podwójnie.


Wielokropek – znak interpunkcyjny w postaci trzech umieszczonych obok siebie kropek (…) używany na końcu zdania, dla zaznaczenia fragmentów pominiętych



Kropka – w interpunkcji to najczęściej używany znak przestankowy oddzielający, stawiany na końcu wypowiedzenia.


Pierwszego zadanie nie wiem ;))
1 1 1