Odpowiedzi

2010-03-03T15:31:31+01:00
Moim zdaniem należy być kultularnym poniewaz można wtedy mieć wielu znajomych i zdobyć przyjąciół a jak nie będziemy mieć kultury to wszyscy się od nas odsuną i nie będziemy mięć przyjaćiół "kultura to podstawa każdego z nas".

proszę mam nadzieję że się przyda....:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:34:13+01:00
Kultura osobista jest w dzisiejszych czasach, na bardzo niskim poziomie, ludzie są zabiegani, i nie myślą o tym, jak ważną jest ona cechą, walą pokazać to co mają na zewnątrz, czyli dobre markowe ubrania, pieniądzę. Kultura osobista jest odzwierciedleniem człowieka, to właśnie to powinno być dla każdego najważniejsze. Powinna być ona ważna, ponieważ tak naprawdę to ona nas reprezentuje, nie ubrania, pieniądze czy koleżeństwo z kimś dobrze sytuowanym, tylko to, że jesteśmy na tyle mądrzy aby mówić "dzień dobry" nauczycielom, sąsiadom i osobom starszym, które znamy...
6 4 6