Opisz w zeszycie świnkę morską na podstawie podanych zdań.
Aby uniknąć powtórzeń, zastosuj zaimki i synonimy.

-Świnka morska nazywa się Olafa.
-Świnka morska ma 2 lata.
-Świnka morska ma lśniące futerko o kolorze brązowo- biało- czarnym.
-Sierść świnki morskiej jest niezbyt długa.
-Rozetki na futerku nadają śwince figlarny wygląd.
-Świnka morska jest przyjacielska i ma łagodne usposobienie.
-Świnka morska reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i kroki opiekuna.
-Świnka morska lubi być głaskana i noszona na rękach.
-Świnka morska jest bardzo łakoma- najchętniej zjada świeżą trawę.
-Świnka morska musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba.
-Świnka morska czasem hałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium.
-Świnka morska potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt zwinna.
-Ze świnką morską można nie tylko nawiązać kontakt, lecz także się zaprzyjaźnić.
PILNE.!
daje naj.!
dziękuje z góry:]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:33:30+01:00
Świnka morska nazywa się Olafa. Pojawiła sie na swiecie 2 lata temu. Ma lśniące futerko o kolorze brązowo- biało- czarnym. Jej siersć jest niezbyt długa. Rozetki na futerku nadają śwince figlarny wygląd. Zwierzątko jest przyjacielskie i ma łagodne usposobienie. Reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i kroki opiekuna. Olafa lubi być głaskana i noszona na rękach. Jest bardzo łakoma- najchętniej zjada świeżą trawę. Musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba. Świnka czasem hałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium. Ona potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt zwinna.
Można z nią nie tylko nawiązać kontakt, lecz także się zaprzyjaźnić.
19 1 19
2010-03-03T15:39:17+01:00
Moja świnka morska nazywa się Olafa. Ma 2 lata. Wygląd mojego zwierzątka jest bardzo ciekawy. Sierść jest niezbyt długa, a futerko ma biało-czarny kolor. Rozetki na futrze mojej świnki nadają jej śmieszny wygląd.
Zwierzak jest bardzo przyjacielski i ma łagodne usposobienie.
Kiedy wchodzę do pokoju od razu słyszę radosne popiskiwanie na mój widok.
Olafa bardzo lubi być głaskana i noszona na rękach. Jest bardzo łakoma, a jej ulubionym jedzeniem jest świeża trawa. Aby mieć zdrowe zęby, Olafa musi ścierać je na kawałku suchego chleba. Czasami, gdy śpię świnka hałasuje w swojej klatce, uderzając chlebem o brzegi klatki. Jest bardzo szybka, lecz nie za bardzo zwinna. Uważam, że z moja świnką morską można nawiązac kontakt, ale także się z nia zaprzyjaźnic.

21 1 21