Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:31:44+01:00
Rosliny jednoliscienne okrytonasienne:
trawy, kukurydza, bambus, pszenica, jeczmien, zyto, proso,rosliny cebulowe, rosliny wodne, palma.
dwuliscienne o łodygach zielnych:
groch, fasola, pomidor, marchew,
dwuliscienne o łodygach zdrewniałych:
Buk, dab, klon, Lipa, sosna pinia.
18 3 18
2010-03-03T15:33:53+01:00
1.Groch
2.Goździk
3.Mak
4.Brzoza
5.Pokrzywa
6.Topola
7. Buk
8. Dąb
9. Dynia
10. Trawa
20 4 20
2010-03-03T15:34:08+01:00
- pokrzywa
- topola
- mak
- zawilec
- grążel żółty
- magnolia
- kaczeniec
- jaskółcze ziele
- wierzba
- goździk
14 3 14