Odpowiedzi

2010-03-03T15:31:39+01:00
1. mH2SO4 = 2*1+4*16+32=98u
2. mCa(OH)2 = 40+2*16+2*1=74u
1 2 1
2010-03-03T15:34:06+01:00
H2SO4
Masa H= 2 * 1u = 2u
Masa S = 32u
masa O = 16u * 4 = 64u
Masa kwasu = 98u

Ca(OH)2
masa ca = 40u
masa O = 2 * 16u = 32u
masa H= 2 * 1u = 2u
masa wodorotlenku = 74u
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:35:07+01:00
1. H2SO4
2. Ca(OH)2

1.
H=1 u
O=16u
S=32u

2*1+32u+16u*4=2u+32u+64u=98u


2.
Ca=40u

40u+2*16u+2*1u=40u+32u+2u=74u

1 2 1