Opis położenia Europy

Europa leży na północ od równika, opływa ja od zachodu ocean atlantycki morze północne morze bałtyckie, a od południa morze śródziemne i morze czarne. afryka znajduje się na południe od europy Azja graniczy z Europa od wschodu Ameryka północna znajduje się na północny zachód od europy.



2

Odpowiedzi

2010-03-03T15:32:18+01:00

Europa leży na północ od równika, opływa ja od zachodu ocean atlantycki morze północne morze bałtyckie, a od południa morze śródziemne i morze czarne :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:32:24+01:00
Europa leży na północ od równika.
Opływa ją od zachodu Ocean Atlantycki, Morze Norweskie, Morze Północne i Morze Bałtyckie, a od południa- Morze Śródziemne i Morze Czarne.
Afryka znajduje się na południe od Europy.
Azja graniczy z Europą od wschodu, jest właściwie tym samym lądem, Azję i Europę dzieli ustalona granica.
Ameryka Północna znajduje się na północny zachód od Europy, dzieli te kontynenty Ocean Atlantycki.
11 4 11