Odpowiedzi

2010-03-03T16:23:15+01:00
- zbudowano jednolity system administracji, prawny i transportowy (warto przypomnieć, ze II RP odziedziczyła ziemie które do tej pory były pod władaniem 3 rożnych państw i silą rzeczy musiały się różnic)

- budowa Centralnego Okręgu Przemysłowego

- budowa i rozbudowa portu w Gdyni

- rozbudowa sieci linii kolejowych

- rozwój transportu lotniczego

- utworzenie Banku Polskiego i wprowadzenie nowej waluty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T17:31:02+01:00
-reforma skarbowo - walutowa
- powstał COP- Centralny Okręg Przemysłowy
-r ozwinął się transport drogą lądową
- rozwinęła się łączność
-powstał „Lot”
-z budowano najwyższy na świecie maszt nadawczy radiostacji w Raszynie
-zjednoczenie ziem wszystkich zaborów
-podpisanie kilku traktatów pokojowych stanowiących nieagresji i kilku sojuszów wojskowych
-Podpisano wojskowe sojusze z Francją i Rumunią
-Wznowiono też kontakty dyplomatyczne z Litwą
- powstał Dział sztuki, z ponad 2600 pracami około 700 artystów
-W eksporcie rolnym rozszerzono finansową pomoc państwa,szczególnie dla wywozu hodowlanego


mam nadzieje, ze starczy , jesli jest za malo , to śmiało pisz na PW :)