Odpowiedzi

2010-03-03T15:33:47+01:00
Musisz pomnożyć
4x4x4 a ten wynik pomnożyć przez wynik z 4x4x4x4x4
2010-03-03T15:34:42+01:00
Najpierw trzeba wymnożyć potęgi czyli np. gdy jest 4 do potęgi3 to jest tak 4x4x4 i to jest 64 x 4 do piątej czyli 4x4x4x4x4=1024
i teraz 64 x 1024=65536
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:36:37+01:00
3 do potegi 4 to jest tak jak bys mnozył 3×3×3×3=81
jak bys miał 5 do potegi 8 to byś musiał pomnozyć 5×5×5×5×5×5×5×5
albo 2 do potegi 3 to jest 2×2×2
Rozumiesz już ???