Odpowiedzi

2010-03-03T15:36:28+01:00
Bohaterowie drugo planowi to wszyscy mieszkańcy wioski
7 4 7
2010-03-03T15:38:06+01:00
Głównymi bohaterami są Anaruk i jego ojciec , a drugoplanowymi zwierzęta na które polowali w tym niedźwiedź , który zaatakował ojca .
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:38:18+01:00
-Eskimosi
-Mieszkańcy Grenlandii

ps. zwierzęta to raczej nie za bardzo tu uznać ...chociaż..

10 4 10