Odpowiedzi

2009-10-20T16:17:25+02:00
Ponieważ Jezus Chrystus jest jedynym Synem Boga Ojca i samym Bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:21:01+02:00
Jezus Chrystus jest nazywany Słowem Bożym, ponieważ wszystko co pochodzi z jego ust jest prawdą, którą powinniśmy przyjmować i dzielić się z innymi. Chrystus przemawia do nas w imieniu Boga, przekazuje nam całą prawdę, pokazuje jak żyć aby osiągnąć zbawienie, jak postępować i jakie wartości uważać za najcenniejsze. To wszystko czego nauczał zostało spisane i zawarte jest w Piśmie Świętym. Jezus Chrystus powinien być dla każdego człowieka drogą, prawdą i życiem.

Mam nadzieję, że pomogłam troszkę:))
3 5 3