Uzupełnij tabelę-1metr(m) =...........decymetrów (dm)
1 dm =.............centymetrów (cm)

Prostokąt a b c d
Długość 4cm 2m5dm ? 8dm
Szerokość 30mm ? 7dm 80cm
Obwód ? 17m 15dm ?


Wstaw do tabeli wymiary 4 różnych prostokątów, tak aby obwód każdego z nich był równy 24 cm.

Prostokąt a b c d
Długość ? ? ? ?
Szerokość ? ? ? ?
Obwód 24cm 24cm 24cm 24cm

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:38:35+01:00
1metr(m) = 10 decymetrów (dm)
1 dm = 10 centymetrów (cm)

Prostokąt a b c d
Długość 4cm 2m5dm ? 8dm
Szerokość 30mm ? 7dm 80cm
Obwód ? 17m 15dm ?
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T15:41:54+01:00
Uzupełnij tabelę-1metr(m) =10 decymetrów (dm)
1 dm =10 centymetrów (cm)
Prostokąt a b c d
Długość =4cm 2m 5dm 8dm
2m=20dm
4cm=0,4dm
5dm=5dm
8dm=8dm
20dm+0.4+5dm+8dm=33,5dm
Szerokość =30mm 7dm 80cm
30mm=3cm
7dm=70cm
80cm=80cm
3cm+70cm+80cm=153cm
Obwód 24cm 24cm 24cm 24cm
NIE DAJ SPAMU
1 1 1
2010-03-03T16:02:01+01:00
Uzupełnij tabelę-1metr(m) =10decymetrów (dm)
1 dm =10centymetrów (cm)

1 1 1