Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:40:25+01:00
Reklama jest w moim życiu rzeczą czasem głupią a czasem i dobrą,bo gdy np. w telewizji oglądamy jakiś film i np. jest przerwa na reklamę to denerwują nas reklamy, bo chcemy dalej oglądać film, lecz gdy reklamy są w gazetach, na ulicach, w telewizji itp. to przy zakupach kierujemy się reklamami i znanymi markami. Reklamy moim zdaniem mogą być,ale mogliby je trochę chociaż ograniczyć w wyświetlaniu ich.
1 1 1
2010-03-03T18:50:42+01:00
Dzięki niej dowiaduje się o istnieniu jakiegoś produktu i wtedy mogę go kupic ;-]
2 4 2