Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:37:35+01:00
Grecja- Grecy
Finlandia- Finowie
Ślązk- Ślązacy
Gdańsk- Gdańszczanie
Poznań- Poznaniacy
Łódź- Łodzianie
Berlin- Berlinczycy
15 4 15
2010-03-03T15:37:48+01:00
Grecja- Grek
Finlandia- Fin
Ślązk- Ślązak
Gdańsk- gdańszczanin
Poznań- poznaniak
Łódź- łodzianin
Berlin- berlińczyk

nazwy mieszkańców państw regionów wielką literą, miast małą
13 4 13