Hej ! Potrzebne są mi te zadania:) Dam naj jak ktoś dobrze rozwiąże:]

1.Inżyniernia genetyczna to:
a) całokształt naturalnie działających procesów wywołujących zmiany w informacji genetycznej
b) całokształt zmian prowadzących do zmiany w informacji genetycznej organizmów, wywołanych mutacjami genetycznymi
c) całokształt sztucznie dokonywanych zabiegów prowadzących do zmiany w informacji genetycznej organizmów
d) wszystkie odpowiedzi są prawdziwe

2. Dokończ zdanie: 'człowiek posiada...'
a) 48 par chromosomów
b) 46 par chromosomów
c) 21 par chromosomów
d) 23 pary chromosomów

3. Genom to:
a) kodujące fragmęty RNA
b) cały DNA danego organizmu
c) cały DNA i RNA danego organizmu
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

4.Dowodami ewolucji są:
a) skamieniałaości przewodne
b) organizmy zatopione w bursztynie
c) narządy szczątkowe
d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

2

Odpowiedzi

2010-03-03T15:44:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:44:59+01:00
1.a) całokształt naturalnie działających procesów wywołujących zmiany w informacji genetycznej
2.d) 23 pary chromosomów
3.b) cały DNA danego organizmu
4.d) wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

wszystko zrobione na 100% dobrze

Scarlet napisała źle, ponieważ moja siostra zdana maturę z biologi :
ustna na 100%, a pisemną na 93% . ;]