Pilne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ułóż krótkie dialogi par bohaterów w określonych sytuacjach.


-optymista i pesymista przed klasówką z matematyki

-ostrożny i ryzykant podczas pierwszej lekcji jazdy na nartach

- oszczędny i rozrzutny w sklepie z pamiątkami

-aktywny i leniwy w sobotnie przedpopołudnie

3

Odpowiedzi

2010-03-03T15:41:26+01:00
Optymista i pesymista
-wszytko bedzie latwe umiem napewno bede miec 5 ;)
-yyy...boje sie czuje ze nie pojdzie mi za dobrze
ostrozny i ryzykant
-nalozmy kask aby nic nam sie nie stalo
-nic nam sie nie stanie chyba nie jestes az taki slaby w tym napewno sobie poradzimy
oszczedny i rozrzutny
-patrz jaka super gra idee ja kupic
-moze zobaczymy czy jest jakas ciekawa gra w nizszej cenie
aktywny i leniwy
-moze pojdziemy na spacer jest taka piekna pogoda
-niee...;/lepiej posiedzmy w domu i pograjmy na komputzrze
26 3 26
2010-03-03T15:42:28+01:00
1) -Dzisiaj kartkówka z matematyki, napewno będzie dobrze
- A ja wątpie w to że będzie dobrze, napewno bedzie trudne i tego nie zrobię.
-Uda Ci sie wszystko będzie ok.
2) -Ja się boję zjechać z tej góry na tych nartach, musi mi ktoś pomóc.
-A ja się nie boję sam pojade w dół, napewno będzie fajnie.
3) -Ale ta kartka dużo kosztuje. NIe wydam tyle pięniedzy na takie coś.
- Jeżeli cos jest fajne to dużo kosztuje, ja mam pięniądze więc kupie sobie ta kartkę
- ja NI będe tracił tyle pięniedzy
4) -Ale mi sie nic nie chce, z chęcia bym poleżał przed telewizorem.
- a ja nie będe lezał przed telewizorem i leniuchował, najpierw posprzątam w domu a potem pójde grac z kolegami w piłkę nożną.
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:45:42+01:00
- O! Teraz będzie klasówka z matematyki, napewno dostane piątkę.
- Ty się tak nie ciesz, bo jedynkę dostaniesz... Ja to napewno dostanę jedynkę.

-O Boże! Jak ja się boję, nigdy niejeździłam na nartach...
-Kto nie ryzykuje ten więcej traci . Jazdaa !


- Kupię tą tanią pamiątkę, zaoszczędze trochę pieniędzy.
-Ha! A ja kupię ze 4 pamiątki.. 50 zł to nie jest tak dużo.

-Ahh... Jakie piękne sobotnie popołudnie w sam raz na sprzątanie.
- Sprzątanie ?! To coś nie dla mnie wolę pooglądać telewizję i pograć na komputerze , a potem zdrzemnąć się jeszcze.
37 4 37