Odpowiedzi

2010-03-03T15:41:26+01:00
-odrabianie lekcji to tylko pozornie syzyfowa praca
-sprzątanie w domu
to wszystko czego nie lubisz robić..i ci sie nie udaje

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:42:11+01:00
Syzyfowa praca: praca nudna, monotonna, nieustannie się powtarzająca, nie kończąca się praca, praca, której nie lubimy. Zmywanie, pranie, odkurzanie, malowanie paznokci i stawanie zaraz po
tym do garow...
1 3 1
2010-03-03T15:45:49+01:00
Próby rusyfikacji chłopców w syzyfowych pracach: hmmm może jak dla mnie to malowanie paznokci hehe albo odrabianie lekcji, ale do rzeczy... np zakaz mowy w języku ojczystym w instytucjach państwowych, a także w życiu prywatnym, np. kazano im modlić się po rosyjsku, a dzieci nie chciały, zakaz spotykania sie na tej górze i czytania książek, zakaz recytacji po polsku. Mam nadzieje ze pomogłam:) Pzdr.
2 3 2