Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T16:17:12+02:00
Tradycjonalizm, tradycjonalność,tradycyjny,tradycyjnie
1 5 1
2009-10-20T16:18:41+02:00
Ja zanam takie jak: tradycjonalizm, tradycjonalność,tradycyjnie, tradycyjny, tradycjonaliści
2009-10-20T16:20:17+02:00
*TRADYCJONALISTA

Tradycja
ceremoniał
obrządek
obyczaj
ryt
rytuał
zwyczaj

*TRADYCYJNY
rutynowy
schematyczny
skostniały
standardowy
stereotypowy
szablonowy
sztampowy
uporządkowany
utarty


*NAUKA
dyscyplina naukowa
instruktaż
lekcja
morał
nauczka
oświata
szkolenie
szkolnictwo
trening
wychowanie
wykształcenie


*KSIĄŻKA
lektura
pozycja bibliograficzna
publikacja