Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:41:50+01:00
Największym wspólnym dzielnikiem jest liczba 12
120:12=10
36:12=3
24:12=2

Każda paczka zawierała by 10mandarynek, 3batony i 2czekolady. Paczek było by 12
2010-03-03T15:46:56+01:00
Mogł przygotowac np.
- 3 paczki z 40 mandarynkami, 12 batonami i 8 czekoladami
- 6 paczek z 20 mandarynkami, 6 batonami i 4 czekoladami
- 12 paczek z 10 mandarynkami, 3 batonami i 2 czekoladami
2010-03-03T18:05:44+01:00
120:12=10
36:12=3
24:12=2

Mógł przygotować 12 paczek, w których znajdowało się: po 10 mandarynek, po 3 batony i po 2 czekolady.