Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:54:30+01:00
Wejdź sobie na stronke www.playtube.pl i tam spróbuj;)
2010-03-03T15:56:42+01:00
Musisz ustawić na przejście slajdów
* przez kliknięcie myszką
lub po
*iluś sekundach

Może masz źle ustawione.
Ja kiedyś miałam ustawione po 1h, a później się skapnęłam ^^
2010-03-03T17:28:46+01:00
Sprawdz czy odznaczylas wszystko niepotrzebne i pozostaw tylko to po jakim czasie powinny sie przełaczać