Hej mam zadnie ale myśle że nie trudne :
1.Napisz humoreskę * na wybrany temat :
. Pewnego dnia przydarzyła mi się zabawna historia
. Pewnego dnia byłam świadkeim zabawnego zdarzenia.
Możecie wybrać tylko jedną lub obydwie za najciekawszą i bardziej obszerniejszą dam najjjjjjjjjjjj...:)

*humoreska- to krótkie opowiadanie o zabawnym zdarzeniu.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T15:46:10+01:00
Kiedyś byłam w kościele na mszy. Było akurat Podniesienie, więc w kościele panowała absolutna cisza. Nagle w tej ciszy jakieś dziecko odezwało się na cały kościół: -Proszę państwa, oto miś... Więcej już nic nie powiedziało, bo ktoś je uciszył, ale i tak było zabawnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:53:04+01:00
Gdy wracałam ze szkoły zauwarzyłam zabawny przypadek.
Moja koleżanka się przewróciła i umazała sie cała w błocie.
Spytała ,czy mogę jej pomóc. Zgodziłam sie ,ale się obie śmiałyśmy.
Choć na początku myślałam ,że to jej nie bawi ona powiedziała ,że to było bardzo zabawne i podziękowała za pomoc.
1 5 1