Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:56:57+01:00
Nowenna do Matki Boskiej jest wzięta z naszego życia. Nikt sobie nie wyobraża że kiedy ją wypowiadamy to prosimy Matkę Boską o pomoc. Moim zdaniem ta modlitwa jest potrzebna człowiekowi dlatego że kiedy potrzebujemy pomocy możemy się nią zwrócić do M.B. Ta nowenna jest dla mnie bardzo ważna opisuje wszystko co się dzieje na świecie o co ludzie najczęściej proszą o co błagają.
2010-03-04T09:15:07+01:00
Matko Boska Nieustającej Pomocy proszę dla zmarłych aby Bóg darował im winy i dopuścił ich do oglądania światła i spokoju . Anam żywym wytrwania izdrowia proszę wysłuchaj moją prośbę i przedstaw ją Bogu