Wypisz z wierszu epitety

Najlepsze te małe kina
w rozterce i w udręce
z krzesłami wyściełanymi
pluszem czerwonych jak serce.(...)
Kasjerka ma loki spadziste
króluje w budce złocistej,
więc bierzesz bilet i wchodzisz
w ciemność,gdzie śpiewa film :(...)
Jakże tu miło się wtulić,
deszcz,zawieruchę przeczekać
i nic , i nic nie mówić,
i trwać, i nie uciekać.

Prosze odpowiedzcie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:45:37+01:00
Male kina
czerwony plusz
czerwone serce
spadziste loki
zlocista budka
małe kina
czerwony plusz
czerwone serce
spadziste loki
złocista budka
2010-03-03T15:47:08+01:00
Małe kina, czerwony plusz, loki spadziste, złocista budka, czerwone serce.
2010-03-03T15:54:20+01:00
Małe kina
czerwone serce
loki spadziste
budka złocista
czerwony plusz
1 5 1