Zad 1
Średnica koła na boisku piłkarskim ma długość 3,05cm. Rzeczywista długość tej średnicy to:
a)18,3 m
b)9,15 m
c) 3,05 m
d)19,154 m
Zapisz obliczenia

Zad 2
Mecz piłkarski składa się z dwóch części po 45 minut rozdzielonych 15-minutową przerwą. Sędzia doliczył 3 minuty do pierwszej części i 4 minuty do drugiej części gry. Mecz rozpoczął się o 16.00. Sędzia odgwiżdże jego koniec o:
a)17.12
b)17.42
c)17.52
d)19.02
Zapisz obliczenia

Zad 3
Piłka nożna uszyta jest z płatów skórzanych w kolorze białym i czarnym. Białe płaty są sześciokątami foremnymi o boku 4cm. Ile białej skóry potrzeba na jeden płat?
a) 41,52 cm²
b) 24 cm²
c) 10,56 cm²
d) 20,76 cm²
Zapisz obliczenia

Zad 4
Pewna drużyna piłkarska zdobyła 28 punktów. Liczba zwycięstw była 2 razy większa niż liczba remisów, a porażek było o 1 mniej niż remisów. Które równanie opisuje tę sytuację?
a) 2x + x + x (x-1)=28
b) x * 3 +n 2x * 1 + (x-1) * 0=28
c) 2x * 3 + x * 1 + (x-1) * 0=28
d) (x+2) * 3 + x * 1 + x : 1 * ) =28

Zad 5
Piłka nożna jest uszyta z płatów skórzanych w kolorze białym i czarnym. Wszystkich płatów jest 32, a stosunek liczby płatów białych do liczby płatów czarnych wynosi 5:3. Z ilu płatów czarnych uszyta jest piłka nożna?Zapisz obliczenia.

Proszę o pomoc daje naj z góry wielkie dzięki ^^

2

Odpowiedzi

2010-03-03T15:52:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:13:53+01:00
Zad5:
5+3=8
32÷8=4
Białe płaty: 4×5=20
Czarne płaty: 4×3=12

Pozdrawiam :)
1 5 1