Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:49:10+01:00
-umożliwia analizowanie danych liczbowych
-umożliwia wykonywanie różnego rodzaju obliczeń
-służy także do sporządzania tabel oraz wykresów
22 4 22
dzieki ale musialam to jeszcze rozwinac ale nie ma problemu
: )
dziekowac dobry człowieku
2010-03-03T15:50:47+01:00
Arkusz kalkulacyjny - jest to program, który służy do wykonywania różnych obliczeń. Ma również zastosowanie do robienia tabel, wykresów lub poprostu przechowywania danych w postaci plików.

Do arkusza można wprowadzic liczby, tekst i formułę.

14 4 14