Zad.1
1l = ...dm³
1l = ...ml
1l = ...cm³
1dm³ = ...cm³
1ml = ...cm³
5dm³ = ...cm³
7,2dm³ = ...cm³
10,5dm³ = ...cm³
4l = ...cm³
2,5l = ...cm³
80,3l = ...cm³
2000cm³ = ...dm³
4500cm ³= ...dm³
30000cm = ...dm

zad.2
mam narysowane: butelka, ciężarówka, łyżka, basen, szklanka, wanna, wiaderko
i mam dopasować do tego pojemności: 10dm³, 0,25l³, 5cm³, 1500m³, 0,3m³, 1500ml³, 50m³

proszę.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:53:59+01:00
1l = 1..dm³
1l = 1000...ml
1l = 1000...cm³
1dm³ =1000 ...cm³
1ml = 1...cm³
5dm³ = 5000...cm³
7,2dm³ = ...cm³
10,5dm³ =10500 ...cm³
4l = 4000...cm³
2,5l = 2500...cm³
80,3l = 80300...cm³
2000cm³ = 2...dm³
4500cm ³= .4,5..dm³
30000cm = .300..dm


butelka,0,3m³
ciężarówka, 1500m³
łyżka, 5cm³,
basen,1500ml³
szklanka, 0,25l³
wanna, 50m³
wiaderko10dm³
2010-03-03T15:54:47+01:00
1l =1 ...dm³
1l = .100..ml
1l = .10..cm³
1dm³ = 10...cm³
1ml = 10...cm³
5dm³ = 50...cm³
7,2dm³ =72 ...cm³
10,5dm³ = 105...cm³
4l = .40.00.cm³
2,5l = 25.00..cm³
80,3l = .803.00.cm³
2000cm³ =20 ...dm³
4500cm ³= 45...dm³
30000cm = .3000..dm
2
10dm³=10l³wiaderko, 0,25l³szklanka, 5cm³=0,005l³łyżka, 1500m³=1500000l³basen, 0,3m³=30l³wanna, 1500ml³=1,5l³butelka,50m³50000l³ciężarówka