Dopisz do podanych rzeczowników przymiotnik prehistoryczny w odpowiedniej
formie.Podkreśl tę formę przymiotnika ,która różni się od pozostałych.

...................... Dinozaury ..................... Grobowce
...................... wykopaliska ................... osady
...................... czasy .................... mysliwi

Prosze o szybką odp.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T15:50:41+01:00
Prehistoryczne Dinozaury
prehistoryczne Grobowce
prehistoryczne wykopaliska
prehistoryczne osady
prehistoryczne czasy
prehistoryczni mysliwi

jest to ostatnia forma prehistoryczni myśliwi

dasz naj????:]
27 3 27
2010-03-03T15:51:57+01:00
Prehistoryczne Dinozaury, prehistoryczne Grobowce, Prehistoryczne wykopaliska, prehistoryczne osady, prehistoryczne czasy, prehistoryczni (podkreślone) myśliwi ;p
8 4 8
2010-03-03T15:52:57+01:00
Prehistoryczne Dinozaury królewskie Grobowce
archeologiczne wykopaliska starożytne osady
dawne czasy dobrzy mysliwi
8 2 8